maanantai 6. maaliskuuta 2017

Alku aina hankalaa

Olen jonkun aikaa miettinyt blogin aloittamista ja nyt olen päättänyt viimein aloittaa sen.

Kuten otsikosta voi, päätellä, olen työtön. En ole pitkäaikaistyötön, vaan minulla on kokemusta työttömyydestä kolmen kuukauden ajalta. Silloin valmistuin yliopistosta ylemmän korkeakoulututkinnon kera. Siitä kerron lisää myöhemmin.

Olen hakenut hyvässä uskossa kaikkia alan työpaikkoja, johon osaamiseni tai taitoni kelpaavat, mutta hakemuksiini on vastattu joko pilkkaavilla kiitosviesteillä tai pelkällä hiljaisuudella. Olen myös ehtinyt käydä TE-toimiston infossa, jossa selitettiin perusasioita. Sen jälkeen TE-toimisto sanoi ottavansa minuun seuraavan kerran yhteyttä huhtikuussa.

Tulen päivittämään tätä blogia säännöllisesti työttömyyteni edistyessä.

Ei kommentteja:

Työttömyys päättyy

Pääsen rastittamaan kyseisen kohdan Kelan työttömyysajan ilmoitukseen. Sitkeän hakemisen jälkeen onnistuin viimeinkin saamaan työpaikan ja...